fredag 5 augusti 2011

LEKDAG












Dagen började med att jag invigde mina nya skor när jag och Stefan gick till parken för att mata fåglarna. Jag fick skavsår så mormor gick och köpte plåster till mig. Nu mår fötterna bra igen!

Idag har vi varit på lekpalatset FunVille, det är en stor kyrka som är ombyggd till ett stort lekcenter. Där fanns det stora, jätteläskiga ruschkanor. Jag vågade åka alla utom en! Moster Bella filmade när jag åkte så hon kommer nog lägga upp det här senare ikväll eller imorgon.

Jag lekte tills jag var helt svettig så vi chillade med lite kall dricka på uteserveringen efteråt. Mums!










Jag och Niclas drack cola och chillade, sedan sprang vi in och lekte igen :D

















Här har moster Bella glömt mig under alla bollarna i bollhavet! Vi hade superskoj!
















HEJHEJ! :D




























Ja, för att sammanfatta dagen så skulle jag vilja ge tummen upp!

















Här är lite bilder från leklandet:


1 kommentar:

  1. Usch den röda kanan ser ju helt livsfarlig ut!! Den åkte du inte va? :) Puss

    SvaraRadera