torsdag 4 augusti 2011

MINIGOLF OCH PANNKAKOR
















Idag så åkte vi till ett pannkakshus, där åt jag en megapannkaka med glass och grädde. Jag orkade inte äta så mycket men det var väldigt gott!
















Jag hittade en nyckelpiga utanför restaurangen som jag lekte lite med :)

















Sedan spelade vi minigolf, det var jätteroligt! Niclas vann, men jag var nog den som hade roligast! Jag fick till och med en hole-in-one!











Sedan kramdes jag och moster Bella lite i bilen på väg tillbaka till stan. 
















Här sitter jag på en uteservering, vi drack pepsi och jag åt swirl. Swirl är en blandning av yoghurtglass och frukt som man mixar, jag hade lite choklad i också, det var hur gott som helst!
















Jag och Niclas på uteserveringen :)


















Moster Bella, Niclas och jag busade med kameran och alla olika effekter man kunde lägga in. Dumt nog så tog moster Bella bort alla coola bilder, eller ja, hon glömde spara dom iallafall.
















Jag trollade bort moster Bella och Niclas till godislandet. I godislandet är allt onyttigt nyttigt och allt nyttigt finns inte. Så man kan bara äta onyttigt, typ godis och sånt. 






Jag har fått ett par nya skor också, dom är vita och jättefina! Jag lägger upp lite bilder på dem senare! 

Kram / Julia





2 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha hur kul som helst
    Hoppas du trollade tillbaka Bella och Niclas. :)

    Puss
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Hoppas du åt lite pannkaka åt mig med? :) Å du, du får nog trolla tillbaka Belle och Niclas iallafall innan ni åker hem ;)

    Puss puss min prinsessa!

    SvaraRadera