onsdag 3 augusti 2011

Shopping

Hej allihopa!

Igår på båten så köpte mormor en väska, då såg hon en lite mindre som hon tyckte passade mig så jag fick en jag också. Idag har jag varit med mormor och gänget på stan, vi har gått i affärer hela dagen. Egentligen skulle vi åka och bada men eftersom det har regnat så stannade vi kvar i stan, vi ska åka och bada en annan dag istället.

Mormor och jag shoppade loss lite idag och jag har fått en ny plånbok, ett nytt diadem och en jättefin jacka!

När vi är hemma i moster Emelie's lägenhet brukar jag räkna ganska mycket matte, det tycker jag är jätteroligt! Bellas pojkvän Niclas brukar hjälpa mig att rätta, han är jätteduktig på matte!

Jag kommer att lägga upp lite fler bilder senare, men här får ni två på alla fina saker jag fått av mormor! :)

/Julia

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar